De kogel is door de kerk........

Ik heb waarschijnlijk een kleine long tumor, uitzaaiingen op de bijnier, en 2 kleintjes in de buik . Er is nog veel mogelijk. Ik ben niet volgende week dood.Uitzaaiingen in mijn linker hersenhelft was al bekend, via andere MRI. Daar begon het mee. Vrijdag belt de neuro oncoloog, en longarts voor zover.

 

Liefs, Margreet.

 

7 reacties