Wat een geweldige artsen in het UMC
Heb zojuist een gesprek gehad met de Neuro Oncoloog. Er is veel mogelijk. In samenwerking met Ze gaan samenwerken met Ziekenhuis Rivierenland, omdat dat voor mij ook dichterbij is. Krijg nu eerst een oproep van de longarts hier. Die doet zijn bevindingen aan UMC. Het belangrijkste is het moleculaire weefsel, en vooral het weefsel in de hersenen, die op maat gemaakte medicijnen gaan opleveren. Waardoor bestralen en/of opereren niet eens meer nodig zou zijn.Belangrijk is ook het tumorweefsel uit de long , die ook een op maat gemaakte behandeling vergt. Al met al ben ik eigenlijk heel blij met deze uitkomst. Nu de komende onderzoeken afwachten. Voor nu heb ik een licht anti- epileptica gehad, om te voorkomen dat ik een insult krijg. Ruim drie weken terug heb ik een insult gehad in de ochtend.Daarom heeft de Neuro Oncoloog liever dat ik die ga gebruiken.
Een fijne dag, en warme groet
Margreet.🩷