Verdrietig en boos

De hitte helpt al helemaal niet mee.Als ik op de fiets kan, is er niks aan de hand. Prachtig landschap. Maar nu veel te heet. Zeker met mijn hersen uitzaaiingen. Zelf heb ik geen auto , dus afhankelijk van een ander. Heb nu al 2 x in een week moeten afzeggen. Omdat het dan toch net niet wordt.Hopelijk kan ik nog veel op de fiets, en van niemand afhankelijk. Want dat is waardeloos. Ik zou niet eens auto mogen rijden, want ik heb anti-epileptica . En zou ik schuldig zijn. Moet er niet aan denken.

Liefs, Margreet 🩷

1 reactie

Lieve Margreet; je verdient een kanon met mensen die je helpen, want het is verdomd lastig als je alles alleen moet doen; dat kan met veel zaken, maar niet met alle. Ik hoop voor je dat het weer binnenkort verandert en dat je weer beter kan fietsen en , dat er maar meer mensen op je pad willen komen die je willen helpen en dat ook mogelijk is, weet ik vanuit eigen ondervinding. Probeer toch ook aanbiedingen aan te nemen als ze voorbijkomen, dan kan het getij van boos worden en verdrietig zijn wellicht ook wat 'keren'.Ik wens je veel kracht toe, Anne.

.

 

Laatst bewerkt: 25/06/2026 - 10:54