Spalkje

't zal toch niet! Na stalpoten een spalk. Zeker wel, maar niet voor mij. Evenmin voor mevrouw Zweef, maar voor Masoto. Masoto had een gebroken pootje van de achterklep. En aan dat pootje zat de bediening voor de klep. En een driedeurs auto met stukke achterklep, is bijzonder onhandig voor koeltassen met handschoenen enzo. 

Stilletjes was mevrouw Zweef al aan het kijken naar een andere auto. Een Link&Co vond ze wel wat. En met een onwillige achterklep kwam die wat hoger op het verlanglijstje. 

Maar nu is het pootje gespalkt, straks kijken of ik de boel weer in elkaar krijg.

7 reacties

Hmmm lync & co was ik zelf ook gecharmeerd van maar waren destijds teveel klachten over de werking vd software. Dus ben ik voor de Kia Niro gegaan.

Met jouw stalpo(o)t(en) te prefereren vanwege hoge instap schat ik zo in.

Altijd koop Duitsland bij particulier overwegen..."stukken goedkoper" zou Zeeuws Meisje zeggen

Laatst bewerkt: 23/06/2025 - 15:47

Ook hier van kennissen met Lync & Co helaas veel slechte ervaringen. De laatste tijd met name over de steeds hoger wordende kosten. Voor een auto die 20.000km per jaar rijdt mag tegenwoordig iets van 750 euro worden neergelegd. Was goed, wordt minder. 

 

Hopelijk kan dit probleem gewoon worden opgelost! 

Laatst bewerkt: 23/06/2025 - 17:40

uit de recensies begreep ik dat de auto prima is, maar dat het huurcontract tegenvalt. Bij het in de markt zetten kon je een abonnement nemen op een nieuwe auto voor 500 euro per maand met een max van 15000 km per jaar. En je kon hem ook nog via een app van hun verhuren. Maar het klonk mooier dan het was. Ik heb gelezen van schades door huurders die de abonnementhouder werden aangerekend, boetes die veels te laat werden doorgestuurd, kortom de organisatie erachter was pet. Maar als de kosten de zorgen niet waard zijn, dan kunnen ze het abonnement toch maandelijks opzeggen?

De klep doet het overigens weer 😊

Laatst bewerkt: 23/06/2025 - 21:24